Vårt Paradis på jorden i höstskrud

Vårt Paradis på jorden i höstskrud
Välkommen att titta in, när du har vägen förbi Skara. Förvarna så vi finns hemma tel: 073 - 774 80 00 -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mailadress: Byt ut & mot @

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- karinstellanolsson&hotmail.com ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

torsdag 16 juli 2009

Klackarna i Taket! Nu är det lugnare hemma

Var och letade i skogen vid ett ödehus, för att hitta den saknade kattungen.
Inget hörde eller såg jag.
UCH! Så tråkigt.

Fick gå tomhänt hem till de andra 2 och försöka trösta mig med dem.

Döm om min förvåning, när jag så 1 timmar senare, går ut på trappan.
DÅ SITTER den lilla saknade där.
Kall blöt och frusen och OJ så hungrig och mager!

Inte lätt att vara 8 veckor och enbart få dia.
Vid denna ålder kräver magen även fast föda.

LYCKAN ÄR ÅTER I MARUM

Nu är alla 3 ungarna tillsammans igen.
Lillasyster är mycket skygg och vågar inte, efter så lång tid, busa med de andra men detta kommer nog att sluta lyckligt ändå, nu när hon är hemma igen.



Bäbis med alla 3 ungarna i köket, ÄNTLIGEN!!!

.

6 kommentarer:

Mia sa...

Så skönt, familjen är åter samlad. Grattis, nu kan du slappna av.

Gabriella sa...

tog hon sig hem själv då alltså? jag kanske kommer hem och klipper ditt hår idag då om du har tid över.

Karin SKARA sa...

Ja Mia, det är så oroligt med små kattungar på villovägar. Vi har ju både Rovfåglar och Rävar i trakterna. Inget får ju hända, så de små liven ligger och plågas någonstans.
*****************************
Jättebra Gumman, du är Välkommen, nu är topparna väl slitan och frissan hinner jag inte med denna veckan.

Karin //

Merja sa...

Förstår om du varit orolig. Skönt att de är samlade igen!
Igår fick jag äntligen ner nävan jag köpte hos dig:)

Ing-Marie sa...

Vad glad jag blir när jag läsaer att lillan har kommit välbehållen hem, va riktigt snäll mot henne. Men synd att jag inte visste att du har en hårfrisörska hos dig då hade jag kunnat komma och blivit klippt, för nu blir jag det inte förrän i morron efm.

Karin SKARA sa...

Hej Merja: Tack för senast, jättekul när ni kom på besök. Nävan har nog inte farit illa eftersom den ju var krukad.
Sa jag inte att du kunde låta den stå länge? Hoppas det är OK, att jag har direktlänk, till din trevliga hemsida, på min Blogg.
*********************************

Hej Ing-Marie: Du har chansen ännu för det blev uppskutet till på lördag istället.
Skall jag boka in dig? Hon kan öva på mig, behöver bara en toppning, så blir det bättre när hon kommer till ditt hår. :o)

Karin //