Vårt Paradis på jorden i höstskrud

Vårt Paradis på jorden i höstskrud
Välkommen att titta in, när du har vägen förbi Skara. Förvarna så vi finns hemma tel: 073 - 774 80 00 -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mailadress: Byt ut & mot @

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- karinstellanolsson&hotmail.com ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

onsdag 25 juni 2008

Förlåt, jag glömde!

FÖRLÅT!!!

Jag glömde lägga in korten på kanske det finaste som fanns i mitt brev från Japan.
En fantastiskt vacker bok om Trädgårdar och tempel i Kyoto.

Gardens in Kyoto.




Så ser framsidan ut.



Detta är baksidan.



Ett uppslag mitt i boken. Klicka på bilden så syns det bättre.

Helt makalösa bilder, på helt sagolika konstverk, till trädgårdar.
Tog nästan 3 timmar att "läsa" denna lilla vackra bok på ca. 120 sidor, som kan inspirera även den som aldrig tyckt om någonting, som har med trädgård att göra.
.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tänkte att det kunde vara bra att skicka något som ni oxå kunde ha användning för. om ni nu ska anlägga en japansk trädgård vill säga =)

Anonym sa...

självklart måste ni göra ungefär som trädgården på mittuppslaget, det kommer att bli hur vackert som helst bakom huset.
hälsa "gubben" att björken kommer att passa utmärkt i den trädgården;)
tettan