Vårt Paradis på jorden i höstskrud

Vårt Paradis på jorden i höstskrud
Välkommen att titta in, när du har vägen förbi Skara. Förvarna så vi finns hemma tel: 073 - 774 80 00 -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mailadress: Byt ut & mot @

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- karinstellanolsson&hotmail.com ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

måndag 22 juli 2013

STELLAN 57 år idag

HIPP HIPP HURRA på din födelsedag älsklingsgubben min
I dag är det din dag HELA dagen






STORT GRATTIS

.
http://www.youtube.com/watch?v=wFh-rX_Sfhs&feature=autoplay&list=PLD963040AB65F5A0F&playnext=1
.
•*¨*•♫♪♪♫•*¨*••*¨*•♫♪♪♫•*¨*••*¨*•♫♪♪♫•*¨*•
Med en enkel Tuli.... nej med några Dagliljor vill jag smycka din dag STOR KRAM till dig
•*¨*•♫♪♪♫•*¨*••*¨*•♫♪♪♫•*¨*••*¨*•♫♪♪♫•*¨*•


 Många år har vi nu fått tillsammans sedan 1975 och lika många till hoppas jag det blir, minst

Din älsklingshosta 'Orange Marmalade' är vackrare än någonsin

 

Karin // 


3 kommentarer:

Emelie sa...

Hej och grattis på födelsedagen Stellan!

Jag har en fråga angående inlägget den 22 juli 2011. På en av bilderna ser jag en vacker bleklila daglilja med gul skiftning. Vad heter sorten?

Mvh

Alen Trädgård sa...

Hälsa o gratta Stellan med en stor kram från mig:) Ha det gott/Monne

Veronica sa...

Grattis till Stellan och till dig som sitter i ett träd i den underbara trädgården......
Kul att det är du... det jag verkligen "gick igång på " Vill göra egna!

Må gott!