Vårt Paradis på jorden i höstskrud

Vårt Paradis på jorden i höstskrud
Välkommen att titta in, när du har vägen förbi Skara. Förvarna så vi finns hemma tel: 073 - 774 80 00 -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mailadress: Byt ut & mot @

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- karinstellanolsson&hotmail.com ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

söndag 28 juni 2009

Paeonia okänd : Fylld Pion, rosa blev vit, VIT???

Nu är det bevisat.
Antingen har jag blivit helknäpp och glömmer totalt vilka foton jag tar, ELLER fått solsting, ELLER så har kamran blivit färgblind ELLER så finns det en Pion som byter färg efter 4 dagar.

Den 23/6 tog jag några bilder på min okända ROSA FYLLDA PION



Nu igår den 27/6 så gick jag förbi samma rabatt och blev helt chockad!?!
VAD har hänt med min rosa söta Pion? Uppe i rabatten blommar en otroligt vacker VIT!!! Pion.
VART har den kommit ifrån? Där växte ju en rosa häromdagen, det är jag helt övertygad om.




Någon där ute som vet en lösning på mysteriet?
Har någon mer upplevt samma sak?

Karin den förvirrade som kanske fått solsting :o)

2 kommentarer:

Ing-Marie sa...

Vilka snyggingar....tänk om dom kunde stå åtminstånde en vecka innan de fällde bladen

Charlotte sa...

Samma sak har hänr hemma hos mig. Fattar ingenting. Har mörkrosa pioner och en blomma är helt vit...