Vårt Paradis på jorden i höstskrud

Vårt Paradis på jorden i höstskrud
Välkommen att titta in, när du har vägen förbi Skara. Förvarna så vi finns hemma tel: 073 - 774 80 00 -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mailadress: Byt ut & mot @

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- karinstellanolsson&hotmail.com ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

onsdag 21 augusti 2013

Tack för att ni följer min blogg

Det är roligt med statistik. Inte kunde jag tro att någon kikat på min blogg hela 74 309 gånger. Jättekul att ni tittar in kära vänner, även om jag är dålig på att uppdatera.

Sidvyer idag: 74
Sidvyer igår: 90
Sidvyer senaste månaden: 2 777
Sidvyer all historik:  74 309  

Några nytagna foton från hur trädgården ser ut just nu

Floxen har börjat blomma i slänten och Dagliljorna fortsätter oförtrutet i HÄSTSKO-rabatten

Dagliljorna i VY-rabatten blommar troget på även de

Allium senescens // bredbladig Kantlök har redan blommor på väg. Brukar annars inte komma fören i september



Skulle varit i säng för länge sedan om det inte var för den rackarns fullmånen som är på G. ALLTID lika svårt att sova några nätter före och några nätter efter.  

Vacker är fullmånen men oh så svårt det blir att sova när den är på väg



Hoppas ni inte har samma problem ni också

Karin //
















1 kommentar:

Nora sa...

Tack för att du bloggar skulle jag vilja säga. Här hittar jag hur mycket inspiration som helst!
Kram Nora