ÄNTLIGEN kom vinterns första snö. Jag blir som en barnunge när det vita lägger sig på marken, trots 50+ . Man är ung så länge man själv anser det, sa alltid min mormor.
Hoppas ni alla haft en skön och fridfull 1:a Advent
Hoppas nu det blir lite kallare i natt, just nu prick 0, så det vita får ligga någon dag åtminstone.
Varit en omväxlande väderdag idag med:
regn sol, hagel, ösregn och just nu ÅSKA och snö.
Jag är inte alls van att det mullrar denna årstiden men jag tar vad jag får, bara det SNÖAR som jag älskar.
Kör försiktigt ni som är ute på vägarna.
Karin (den lyckliga) //
Monica´s Cottage Garden är med i Tusen trädgårdar 28/6-26!
-
Nu på söndag slår vi till med en tidig visning här i Salsåker. Öppet kl
13-17 med guidad visning kl 13 och 15. Allt är tidigt i år, så även mina
100 blom...
2 dagar sedan

