Vårt Paradis på jorden i höstskrud

Vårt Paradis på jorden i höstskrud
Välkommen att titta in, när du har vägen förbi Skara. Förvarna så vi finns hemma tel: 073 - 774 80 00 -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mailadress: Byt ut & mot @

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- karinstellanolsson&hotmail.com ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

måndag 2 augusti 2010

Dagliljehelg 7+8/8 i Marum 8 km sydväst om SKARA kl 10-15

Öppen trädgård den 7+8/8 kl: 10-15 ALLA hjärtligt Välkomna
För första gången inbjuder vi till en Dagliljehelg.
Båda dagarna Kl 10-15 står trädgården och förhoppningsvis massor av blommande Dagliljor/Hemerocallis öppna för besökare.
Efter kl: 16 på LÖRDAGEN är det tänkt att ha en växtbytarlotteridragning för Bloggare och Forumister + alla andra jag "känner" från Datorvärlden.






Igår blommade 300 olika Dagliljor och jag hoppas det inte blir mycket färre till helgen, utan snarare FLER, så vi alla får en härlig dag i Dagliljornas tecken.

VÄLKOMNA
Karin //



4 kommentarer:

L. D. sa...

They are all so beautiful. Great photos.

Alen Trädgård sa...

Skulle varit roligt att se dina dagliljor Karin men det blir ont om tid i år också tyvärr;( Hoppas att det kommer många till er. Ha det gott/Monne

Susie på Stjärnarve... sa...

Åh, vad kul det skulle ha varit att vara med på din dagliljehelg! Jag får nöja mig med att delta på 1000 Trädgårdar på söndag.

Monica sa...

Fin blogg! Hittade hit via Hannu och nu kanske jag försöker att även hitta till dig på riktigt på lördag, vore verkligen skitkul att se alla dagliljorna! Får se vad gubben säger... Länkar så småningom från min sida, hoppas det är ok!