Vårt Paradis på jorden i höstskrud

Vårt Paradis på jorden i höstskrud
Välkommen att titta in, när du har vägen förbi Skara. Förvarna så vi finns hemma tel: 073 - 774 80 00 -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mailadress: Byt ut & mot @

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- karinstellanolsson&hotmail.com ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

fredag 9 juli 2010

Troll i mina "paket"

VARFÖR har jag sådan otur???????
Nu går det Troll i mina "paket" ALDRIG får man vara glad *snyft*
Väntar på ett rekbrev/paket.
Fått nummer från avsändare så jag vet alla uppgifter jag behöver.

Ringde omgående till posten om leverans av detta. Eftersom jag har lantbrevbäring så kan dom ta med hem till dörren, vilket de lovade. Dagen efter fanns endast lappen man kan hämta med.

Har nu väntat 2 dagar på leverans. Ringde nu för att kolla VARFÖR det inte kommer!
Det är ju blommor som INTE mår bra av att ligga nerpackade i en varm lokal.

Brevet/paketet är BORTA!!!!!!!
Finns inte på hyllorna att finna. De har reggat mottagande men inte utlämnande. Det kom som det skulle, trycktes in och sorterades till ett fack

MEN SEN ÄR DET BORTA!!!!!
JAG BLIR VANSINNIG!!!!!!!

4 kommentarer:

Susie på Stjärnarve... sa...

Känner igen det hela, men inte beroende på att posten slarvat utan att ern leverans från USA låg hos Lanbruksstyrelsen i 3 veckor! Trotsd att det fanns friskhetscertificat med!! Av dom stackars irisarna (11 st)överlevde 3 som faktiskt blommade i år och det får man ju vara tacksam för - domkstade mig 1100:-.

Alen Trädgård sa...

Fy vad ilsk jag hade blivit. Det är fruktansvärt dålig stil av posten. Hur sjutton kan man slarva bort paket och brev?. Hoppas att det löser sig och att du hinner få blommorna innan det är försent. KRAM/Monne

Britt sa...

Får hoppas att det löser sig snarast för annars är det inte mycket kvar av det som fanns i paketet//Britt

Berit sa...

hoppas att det ordnar sig och att växterna klarar sig!!
Ha det gott Berit