Vårt Paradis på jorden i höstskrud

Vårt Paradis på jorden i höstskrud
Välkommen att titta in, när du har vägen förbi Skara. Förvarna så vi finns hemma tel: 073 - 774 80 00 -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mailadress: Byt ut & mot @

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- karinstellanolsson&hotmail.com ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

fredag 9 oktober 2009

Det bästa Mor har, sätter hon på bordet. Det bästa Far har....

Var ute och fotograferade lite höstfärger idag, ni må tro att jag blev förvånad när kattuschlingen Leizer jamade och jamade, utan att jag kunde hitta honom. Hur jag än lockade, så kom han inte fram.
Anledningen fick jag se, när jag laddat in korten i datorn.

Det bästa Mor, har sätter hon på bordet.
Det bästa Far har, sätter han på taket.

Glöm inte att räkna in hushållets katter, INNAN ni tar ner stegen, efter höstrensningen av stuprännorna :?

7 kommentarer:

Lotta 8`) sa...

Fniss..... så då fick stegen komma upp igen :) Men missen hade nog en vidunderlig utsikt över trägården! Härliga höstbilder du visar i föregående inlägg - och ja! Hösten är vacker - om än kall och blöt ;) Ha en skön helg :)

Alen Trädgård sa...

Stackars lille kissekatten som blev så övergiven;-)) å stackars Stellan som fick förklara sig för dig;-)) Ha det så jättebra i helgen.

Mia sa...

Oj, så kan det gå, men var glad du att han tar ner stegen, min man hade nog låtit den stå där till våren om jag inte plockar undan den själv da...Räknar med att du fick hämtat ner den sista familjemedlemmen, det kan ju bli kallt efter en stund på taket.

Ing-Marie sa...

Men husse då inte ska han låta lille Laiser få vara där uppe. Tur att matte va ute och fotade så att han fick komma ner.

Thorins Trädgård sa...

Hallå Karin, vilket kul inlägg!

Marit

sinneskatten sa...

Hejsan!
Hittade dig idag och upptäckte att vi nästan är grannar jag bor i Götene.
Fin blogg som jag kommer åter till.

NinaVästerplana sa...

Visst är det fantastiskt vad man kan finna via datorer ;-)
Tur för Laiser att du var snabb med att lägga in bilderna annars hade han fått en besvärlig vinter....
Ha´t himla gôrgôtt
Nina