Vårt Paradis på jorden i höstskrud

Vårt Paradis på jorden i höstskrud
Välkommen att titta in, när du har vägen förbi Skara. Förvarna så vi finns hemma tel: 073 - 774 80 00 -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mailadress: Byt ut & mot @

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- karinstellanolsson&hotmail.com ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

lördag 27 september 2008

Då var det löftet brutet

Visst lovade han att vänta till våren med att plantera men inte kunde han låta bli inte.
Några Barrisar måste ju testas i rabatten.
Bara för att se hur många ytterligare som får plats.




ÅH VAD JAG ÄLSKAR MIN GUBBE!!!
Inte gör det något att han är lite olydig ibland.
Undrar vad han mer skall hitta på?
.

2 kommentarer:

Gabriella sa...

Nu tänker jag skriva en grattis hälsning här oxå, dock en dag försent men så att alla kan se.
Grattis mamma på 50 års dagen. Du fick ingen rolig födelsedags present från mig denna dag men det kommer. Nästa vecka åker jag till Tokyo och då ska ska där shoppas. Ha en trevlig resa till Sydafrika och ta hand om pappa på flygresan så att han inte blir dålig igen. Puss Puss

Karin SKARA sa...

Bella: Tack lilla stumpan.
Har man avsagt sig uppvaktning så har man. Tänk inte på att köpa något till mig i Tokyo jag fick ju så mycket fint i Juni:
http://olssonstradgard.blogspot.com/2008/06/mystiskt-gult-brev-med-gift.html
Boken njuter vi av varje dag nästan:
http://olssonstradgard.blogspot.com/2008/06/frlt-jag-glmde.html
Ha det riktigt skönt och avkopplande på er ledighet.
STOR KRAM från Pappa och
mamma Karin //