Vårt Paradis på jorden i höstskrud

Vårt Paradis på jorden i höstskrud
Välkommen att titta in, när du har vägen förbi Skara. Förvarna så vi finns hemma tel: 073 - 774 80 00 -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mailadress: Byt ut & mot @

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- karinstellanolsson&hotmail.com ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

söndag 16 mars 2008

Något har blivit fel på sidan, era komentarer kan jag ej läsa.

Undrar vad som hänt på min blogg.
Jag kan inte läsa alla kommentarena som kommit in hit.
Undrar om det är fler som har samma problem?
Tråkigt att det blivit så här.
Hoppas det snart går över och jag lyckas hitta vad felet är.

Fått förslag på att det ev. var någon form av spam.
De konstiga komentarerna har jag nu därför tagit bort.
Ingen mening med att ha komentarer som inte går att läsa.

Var det en vänligt menad komentar så ber jag om ursäkt.

Inga kommentarer: