Vårt Paradis på jorden i höstskrud

Vårt Paradis på jorden i höstskrud
Välkommen att titta in, när du har vägen förbi Skara. Förvarna så vi finns hemma tel: 073 - 774 80 00 -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mailadress: Byt ut & mot @

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- karinstellanolsson&hotmail.com ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

onsdag 23 juli 2008

Bella i sin Yukata

När vi nu ändå är långt bort i Japan får jag väll lov att visa den vackra Yukatan min Älsklingsdotter köpt sig. Det är en sommarkimono, som bara bärs den här tiden på året.


Mycket praktiska fickor i ärmarna, för diverse småprylar och annat som kan vara bra att ha med sig ut på stan.

Den vackra Obin som knyts på ryggen, efter konstens alla regler.


Så måste jag visa de mycket bekväma skorna som tillhör stassen också. Dessa underbara skor trippade hon runt i hela kvällen på Kyotos gator.


Tack lilla gumman:
.
för att du skickade de fina korten.
.
Nu är det ju inte många dagar kvar tills ni får lite sommarlov.
Passa då på att vila upp er ordentligt, så ni kan återgå till skolan med nya friska krafter.



2 kommentarer:

Anonym sa...

Oj Vilken linslus jag är! ;) Om en månad om jag att ha på mig den igen då det är dags för att se de enorma sommarfyrverkerierna som kommer att pågå runt hela landet. De kommer äva tända upp det berget vi var och klättrade på i skolan. Som kommer att synas ända här nere från stan.

Jag kan säga att jag haltade mig hem efter kvällen med de där skorna. Fy attans så obekväma dom var. Men det här ju till.

Linda Lunda sa...

Åhhh så Vacker!!!! Men allt klär en skönhet heter det ju och Bella är en riktig skönhet!
Linda